...

Uslovi kupovine

Definicije pojmova

Ovim se uslovima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovoj stranici.

NARUČIVANJE

Kupac naručuje proizvod ili proizvode putem elektronskog obrasca narudžbe. Kupcem se smatra svaka osoba koja elektronski naruči barem jedan proizvod, popuni tražene podatke i pošalje narudžbu. Sve cijene izražene su u Konvertibilnim markama, uključujući PDV. Roba se naručuje elektronskim oblikom, pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u Korpu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere te potvrdi način plaćanja. Mumu garantuje za kvalitet svojih proizvoda. Narudžba ne može premašiti pet jedinica iste refernce. Svi proizvodi su originalni i odgovraju specifikacijama navedenim na web shopu

PLAĆANJE

Plaćanje platnim karticama putem Monri servisa.
Svoju online narudžbu možete platiti koristeći Vašu VISA, EC/MC ,Maestro i Master Card platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Visa, Master ili Maestro, a onda ćete biti usmjereni na 3D Secure stranu banke, gdje ćete unijeti Vaše podatke i pratiti dalja uputstva. Monri (UniCredit bank)  vam garantuje 100% sigurne transakcije i sigurnost podataka koje pošaljete. Podaci nikad neće biti dostupni trećim licima, a sigurnost Vaše kartice je garantovana najnaprednijom tehnologijom enkripcije zahvaljujući SSL protokolu koji enkriptuje podatke sa 128/256-bitnom enkripcijom.
Plaćanje pouzećem
Kod plaćanja pouzećem, naručenu robu plaćate GOTOVINOM isključivo u konvertibilnim markama prilikom isporuke. Isporuka robe i plaćanje pouzećem važi cijelu BiH. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na dostavnoj adresi primatelj je dužan obavjestiti nas o promjeni adrese. Dostavljač će prije svake isporuke telefonski kontaktirati primatelja radi dogovora o preuzimanju robe.

ISPORUKA

Usluga isporuke robe je besplatna za sve narudžbe preko 70,00 KM. Naručeni proizvodi pakuju se na način da tokom uobičajene manipulacije ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeritistanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Ako kupac ne primi robu, ili obavijest o isporuci, nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo o tome obavijestiti trgovca kako bi se poduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka. Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio trgovac ima pravo tražiti od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku. Trgovac se obavezuje poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada zaprimi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.  

REKLAMACIJE

Ukoliko želite da vratite ili zamijenite kupljeni artikal, to možete učiniti u roku 15 dana od dana kupovine.
Reklamacija se vrši putem forme na korisničkom računu. U istoj je potrebno obavezno napisati broj narudžbe iz web ispisa, i broj fiskalnog računa  Artikle vraćate u originalnoj ambalaži.

O riješenju reklamacije biti ćete obaviješteni u roku od 8 dana od primanja reklamacije.

Mumu d.o.o. ne odgovara za oštećenja nastala prilikom nepravilne upotrebe artikla.  Reklamacije artikala oštećenih u transportu prihvatamo u roku od sedam (7) dana od preuzimanja pošiljke. Reklamaciju nakon tog roka ne prihvatamo. U slučaju da je oštećenje vidljivo već prilikom preuzimanja pošiljke, kupac pošiljku vraća, a od dostavljača zahtjeva zapisnik o oštećenju pošiljke.
© Mumu 2024 .All rights reserved.